2010/03/22

そんなには可笑しいし! (Crazy!)








お家に帰ってからは少しだけ調子が良くなりました。
でも以前のようにはいかないかな。
私の前にある気になるものは。。

After back home, condition is a bit better.
But not good as before unfortunately.
What is the thing forward that I am look at...








そんなに食べられないし!
Aerie is cazy!...I can not eat many.










No comments: